Ruimte voor je slogan

Rijbewijs

Rijbewijskeuring 75+

Een voordeel van het KBO-lidmaatschap is de rijbewijskeuring tegen een schappelijke prijs.

Vergoeding van de keuring

KBO- en PCOB-leden die via ons collectief aanvullend verzekerd zijn bij Zilveren Kruis, ontvangen sowieso een vergoeding van € 35. U hoeft dan alleen maar de rekening van de arts op te sturen naar Zilveren Kruis.

De leden van KBO Heinkenszand kunnen zich voor een keuring wenden tot:

• Huisartsenpraktijk ’s-Heerenhoek Dr. P. Ingelse
    Adres: Laustraat 1A ’s-Heerenhoek
    Tel. 0113-351280 (keuze 3 = assistente)

Kosten: voorlopig € 35,00. U dient contant te betalen.
Bellen voor een afspraak: iedere werkdag tussen 08.00 uur en 12.00 uur RUIM voor het verlopen van het rijbewijs en keuring!
Dr Ingelse doet voorlopig geen keuringen ivm Corona!

Rijbewijskeuring Zeeland (dr. Marlisa)
Automobilisten kunnen zich via Rijbewijskeuring Zeeland in Middelburg, Vlissingen, Goes , Kapelle, Kruiningen en Bergen op Zoom laten keuren voor de verlenging van hun rijbewijs.
Deze locaties bezoeken wij 1 maal per maand.
Een afspraak maken met de arts kan via Rijbewijskeuring Zeeland.
Telefonisch: 0118-724999. Zelf een datum plannen www. rijbewijskeuringzeeland.com
Automobilisten van 75 jaar en ouder betalen 40 euro.
Voor houders van rijbewijs C/D/E tot 75 jaar is het tarief 60 euro.
Leden van de KBO krijgen € 5,00 korting op een keuring. (Netjes met bon om eventueel te declareren bij Zilveren Kruis zorgverzekering)
Ander keuringsadres via Medimark - Rotterdam,
tel. 010-722763 of Regelzorg tel. 088-2323300